Isnin, Februari 05, 2007

Emti Resaikel Bin

Aku baling semua wajahnya kedalam tong sampah. Aku tutup kepala tong sampah dan blah dari arah itu. Aku harap dalam tong sampah itu akan jadi recycle bin. Aku-klik kanan dan pointer pada emti resaikel bin dan ditekan kuat-kuat, biar musnah sudah semua wajahnya yang menjijikan itu. Bunyi henfon aku yang dari tadi, cerewet mengomel sorang-sorang: "harap maaf no. yang anda dail berada diluar kawasan". cukup sampai di sini. Aku terus memakai tanda seru, huruf kapital dan control B sebab aku pasti akan sangat muak dengannya bila kata-kata itu muncul dengan tanda seru, huruf kapital dan control B. Bila berhubung dengan kata wanita mesin itu memungkinkan aku menaruh curiga yang dia tak lagi mengaktifkan kesetiaannya atau dia sudah diluar servis areaku.

Tiada ulasan: