Isnin, April 14, 2008





IDEALIS
Dicuplikan dari diari Miss Zue atas kebenarannya dengan menggunakan nama aku [100% tiada tokok tambah atau apapun kau kata, dan ada jugak yang SMS aku dan bertanya ini kisah kau ker?]. Diarinya sampai sekarang aku simpan. Dicensor oleh penerbit seperti gunting dalam lipatan dalam aweks. Mungkin akan mendirikan bulu kuduk (roma) sesetangah pihak. aku pun takkan di maki oleh Miss Zue.

kepada Miss Zue selamat melansungkan perkahwinan kali ke-2.


DIALOG
Ditulis untuk aweks hesentrik yang sukakan erisson dan hedonisme disayugia bintang-bintang disyurga.


BUMPER! [Tajuk dan cerita salah! gua dah bagi warning pada penerbit.]

Tajuk sebenarnya Diva Poyo bukan Bumper!. gua rasa hangin dengan penerbit sebab tak sensitif dengan karya gua. Dan gua macam nak tukar kepala gua dengan badan penerbit, kepala dia dengan badan gua. Esok dia bangun dan membeli belah kat klcc dengan badan gua dan semua orang akan rasa kagum dengan dia. Jumpa gua nanti gua akan pulas telinga dua-dua sekali.

Di pwtc tempoh hari. Temen gue dari negara seberang datang dan gua bagi buku tue kat dia.

'aweks kl itu maknanya aapaaa? - Dia

'aweks tu cewek. jadi kisahnya cewek-cewek metropolis bahkan bukan semua cewek yang menulis ada juga setengah cewek yang menulis' - Gua.

ohh gitu katanya.'emangnya Bumper itu maknanya apa sih?'-dia

waduh dasar bego ini cowok. gua cakap jugak maknanya walaupun disini bunyi idkhamnya lucah. dia gelak sakan dan

'lu punya bumper gede ngak?' -dia

'loh lu pernah makan sepatu ngak? jnghfgh#$@%^&%****- gua



Tiada ulasan: